Junior de Pomme Z

Junior de Pomme Z staat ter dekking.

BLOG

De paardenwereld ligt onder vuur, alle disciplines kunnen beter. Dat geldt voor de recreatie-, de basis-, de topsport en de paardenhouderij. Leneke wil graag een bijdragen leveren, om haar kennis en ervaringen met eenieder te delen. Samen communiceren hoe het beter kan door van gedachten te wisselen. Zo, dat eenieder er mee bedreven raakt. Een paard staat bij Leneke mentaal en de fysieke gezondheid centraal. In het leven kom je allerlei mensen tegen waar je wat van kan leren. Dat zijn vaak mensen die vooral bezig zijn hun eigen kennis en kunde te vergroten.  

Denk niet, dat jij de wijsheid in pacht hebt, probeer samen beter en sterker te worden voor het welzijn van het paard. Het paard is geen smaak- en modeproduct maar een erfenis van de ontwikkeling waar functionaliteit centraal staat en beslissend is voor zijn fysieke en mentale welzijn. Het paard is geen fiets, die je in het rek zet, als je hem niet meer nodig hebt. Het rijden is geen trukendoos maar KUNST dat volgens de FEI/KNHS regels dient te worden uitgevoerd. Want de FEI/KNHS regels vormen de enige en ultieme garantie die het paard heeft dat zijn welzijn in en buiten de ring wordt gewaarborgd.  

Omdat het paard niet kan spreken, zijn er gelukkig steeds meer mensen die hun mond opendoen want het paard hoort niet het slachtoffer te zijn van praktijken die zijn gezonde levensduur ernstig verkorten, het welzijn ernstig schaden en die met allerlei medische ingrepen nog wat aan de gang moet worden gehouden. De paardenklinieken zijn als paddenstoelen uit de grond geschoten. Niet omdat de paarden zo gezond zijn, maar omdat er slecht met paarden wordt omgegaan en slecht wordt gereden. Na veel verdriet komen ze erachter dat de dierenartskosten veel hoger zijn dan hun sportprestaties en de werkelijke slachtoffers zijn de paarden. Dáár kan verandering in komen, als wij een nieuwe cultuur ontwerpen waarin de evolutionair verworven waarden en belangen van het paard en diens welzijn centraal staat. 

Leneke wil leuke discussies voeren en wil elkaar met respect tegemoet treden. Ieder heeft zijn vragen, dus stel je vragen en/of met filmpjes en we zoeken naar een oplossing.   

Stel gratis vragen en/of met filmpjes over het probleem waar jij tegen aanloopt.  

1 reactie op “Blog”

  1. Dear Madame, Dear Sirs!

    Mass placement of ads on the web for organic growth of behavioural factors.
    website: xn—-ftbeand5abdikisgee.xn--p1ai/home/

    Behavioural factors are certain actions of users on the internet resource, such as:
    logging in to the web page, viewing pages, time spent on the website, link clicks, returns to the website.

    UTO:
    Large-scale placement of your ads online in order to attract potential customers.
    Organic growth of behavioural factors occurs by the mass placement of your ads without specifying the address of your website, but with the indication of other features identifying only your company according to which you currently become number one in the search results. These features can include a phone, a unique name of the website or company, an identifier (a number, a product code, services, promotions), a physical address of the company and etc.

    MAIN AIM:
    The widespread attraction of customers to your online resource, services and products.
    Growth of factors influencing consumer behaviour.

    YOUR BENEFIT:
    An increase in online resource visitors who will find your online resource directly from ads using search engines as well as through additional results of a search itself related to a the widest range of internet queries on your topic.

    THE MAIN ADVANTAGES OF THIS TYPE OF AD:
    1. Spread.
    2. Placement speed.
    3. Cost.
    4. Placement by subject.
    5. Wide reach.
    6. Regionality.
    7. Organic growth of behavioural factors.

    REASONS TO ORDER MASS ADS PLACEMENT ON THE INTERNET ДЛЯ GROWTH OF FACTORS INFLUENCING CONSUMER BEHAVIOUR:

    1.Mass attraction of potential customers to your services and products through direct traffic from ads.
    2.Organic promotion of your web page, due to search beginning to additionally show it for a wide range of internet queries based on your subject.
    3. The absence of “bans” and “filters” of search engines, due to ads being placed without an indication of an active link to the internet resource.
    4. An increase in internet resource traffic, which leads to an increase in orders and an expansion of the client base.
    5. “Warm traffic”, since only engaged users visit the web page.
    6. Attraction of individuals and legal entities.
    7. Analysis of demand for services and goods.
    8.Publication of your ads in different countries all over the world.

    WHERE ADS ARE PLACED:

    Ads are published: on billboards, in guest books, on forums, in comments, in catalogues.
    Ads are placed on your: landing pages,websites, phones, YouTube videos, social media accounts , and on links to your other ads.

    BAN:
    In this ad a ban by search engine is not possible, since ads are placed without specifying an link to the website.

    Working method:
    You send us the text of the ad, where your identifier or unique name is indicated at the end of the message, according to which an engaged customer can easily and quickly find your online resource in search engine results in order to get more information about your product.
    To do this, a unique name or identifier must be published in the appropriate section of your web page и easily be found in results.

    Macros:
    Randomisation of ads is carried out according to the formula, which is accepted by many programs. As a result of randomisation, many unique ads are obtained from a single ad variant.

    This is achieved by manually synomising the ad text, while the meaning of the messages does not change and remains understandable.

    website: xn—-ftbeand5abdikisgee.xn--p1ai/home/

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.